Velkommen som utstiller på HNR-konferansen

Rekordmange utstillere kommer på Hold Norge Rent-konferansen 4.-5. februar 2020. Her er litt praktisk informasjon for dere som skal ha utstillingsplass under konferansen.

Her ser dere skisse over utstillingslokalet inkludert plassering av stands. NB! Det kan forekomme endringer. Hver utstillerplass er i utgangspunktet på 2kvm, inkluderer et lite bord, ev, høyt bord, 1-2 stoler, ev. barstoler, strøm, wifi, kaffe, snacks og lunsj til en person per stand.

Med så mange utstillere er det begrenset med plass, men gi beskjed dersom dere har behov utover standard størrelse eller tekniske behov, så skal vi prøve å imøtekomme dette så langt det går avhengig av tilgjengelig plass og utstyr hos hotellet.

Priser
Privat/offentlig sektor: kr. 2 250 inkludert lunsj for en person
Frivillige/ideelle organisasjoner: kr. 1 500 inkludert lunsj for en person

NB! 1 person inkludert per stand. Tillegg på kr. 220 per ekstra standpersonell som kun står på stand. Dersom ekstra standpersonell også skal delta på konferansen må de betale ordinær deltakeravgift.

Forsendelser
Utstyr til stand kan sendes til Quality Hotel Expo slik at det er fremme til 4. februar.
NB! Alt må merkes tydelig med Hold Norge Rent og sendes til følgende adresse:

Quality Hotel Expo
Snarøyveien 20
1360 Fornebu
Bærum, Norge

Merk: Hold Norge Rent

Utstyr må pakkes ned og merkes tydelig for sending 5. februar.
Henting av pakkene må bestilles så de blir hentet senest før kl. 12 den 6. februar.

Miljøhensyn under konferansen
For å unngå unødig avfall vil det være mulig for alle deltakere å returnere alt de får av materiale under konferansen til oss som er arrangører, inkludert ting fra dere utstillere. Derfor ber vi dere om å begrense mengden materiale til å gi bort på deres stand, unngå unødig emballasje og unyttige give-aways. Det som eventuelt gis bort bør ha bruksnytte og være av god kvalitet.
Har dere spørsmål er det bare å ta kontakt.

Kontaktpersoner utstilling
Nadine Mellem: nadine@holdnorgerent.no

Tekniske spørsmål rettes direkte til konferansehotellet
Åge Pettersen: age.pettersen@choice.no

Tidsplan (tider for utstillingsvandring uthevet)

Tirsdag 4. februar:
14.00-16.00 Opprigg stands (NB! Fagturer går i dette tidsrommet)
17.30-17.50 Registreringen er åpen (NB! Utstillerne må også registrere seg)
18.00-19.00 Utstillingsåpning og utstillingsvandring
19.00-22.00 Festmiddag

Under opprigg vil utstillingsansvarlig Nadine Mellem være i utstillingsområdet samt frivillige som kan være behjelpelige med spørsmål.

Onsdag 5. februar:
09.00-09.45 Registrering og utstillingsvandring
09.45-11.30 Konferansen del 1
11.30-12.00 Pause og utstillingsvandring
12.00-13.10 Konferansen del 2
13.10-14.20 Lunsj og utstillingsvandring
14.30-16.05 Konferanse del 3
16.05-16.30 Underholdning og utstillingsvandring
16.30 Nedrigg stand

Tusen takk for hjelpen med å få til et miljøvennlig arrangement – vi gleder oss til å se deg på konferansen!

  • ÅRETS UTSTILLERE

    1 CosNordic/REN Skincare
    2 Senter for Oljevern og Marint Miljø
    3 Spilltech
    4 Miljøhavn
    5 Resqunit
    6 Norsk Maritimt Museum
    7 Prestgaard/Andersen
    8 ROV-partner
    9 Ragn-Sells AS
    10 Fiskeri og havbruksnæringens forskningsfinansiering
    11 In The Same Boat
    12 Rusken
    13 EPS-foreningen
    14 Norner
    15 Avfallsbransjen.no
    16 Mepex
    17 Oslofjordens Friluftsråd
    18 Hold Norge Rent

  • Motta Hold Norge Rents nyhetsbrev på e-post. Vi holder deg oppdatert om vårt arbeid, viktige begivenheter og aktuelle nyheter, samt annen nyttig informasjon.