Årsmøte i Hold Norge Rent

10. februar 2018AktivitetHold Norge Rent

Styret i Hold Norge Rent kaller inn til årsmøte tirsdag 24. april 2018. Forslag sendes til styret senest fire uker før møtet finner sted.

Dato: Tirsdag 24. april 2018
Tid: Kl. 15:00 – 18:00
Sted: Avfall Norges lokaler i Øvre Voll gate 6 (7. etg.), 0158 Oslo

Påmeldingsfristen er mandag 9. april 2018.

Som vedtatt av Hold Norge Rents styre 24.01.2018 kalles det med dette inn til årsmøte i Hold Norge Rent. I henhold til Hold Norge Rents vedtekter kalles det inn med minimum to måneders varsel.

I henhold til vedtektene skal forslag som skal behandles på årsmøtet være sendt til Hold Norge Rents styre senest fire uker før årsmøtet. Fullstendig saksliste med sakspapirer vil være tilgjengelig for medlemmene senest to uker før årsmøtet.

Stemmerett og valgbarhet under møtet: Alle hovedmedlemmer har stemmerett og er valgbare til tillitsverv. Hvert medlem har én stemme. Fullmektiger kan stemme på vegne av medlemmer. Kandidater som foreslås til tillitsverv, må ha fullmakt av medlemmet han/hun skal representere. Årsmøtet er vedtaksført med det antall stemmeberettigede medlemmer som møter.

Registrer deg